Unde gasesc cheia de produs?
Cheia de produs este trecuta in partea de jos a facturii fiscale.
Cheia de produs se adreseaza persoanelor juridice sau persoanelor fizice?
Produsele noastre pot fi utilizate atat de persoane fizice, cat si de persoane juridice. Persoanele fizice pot utiliza orice produs prezent pe site-ul nostru. Persoanele juridice pot utiliza doar produsele in a caror descriere se specifica ca pot fi utilizate pentru legalizarea PC-urilor detinute de persoane juridice.
Exemplu:
Produsele home si produsele student sunt valabile doar pentru uz personal si conform legii nu pot fi folosite de catre persoane juridice.
Produsele pro, produsele professional si produsele office pot fi folosite si de catre persoane juridice si de catre persoane fizice.
Se ofera factura fiscala?
Toate produsele noastre sunt insotite de factura fiscala. Factura contine cheia de produs pe care o achizitionati. Facturile vor fi trimise pe e-mail si sunt eliberate fara semnatura si stampila conform codului fiscal, art. 319, alin. 29.
De unde descarc programele?
Toate programele se vor descarca intotdeauna de pe site-ul oficial al producatorului. Nu descarcati niciodata de pe alte site-uri.
Gasiti instructiunile pentru fiecare produs in parte si un link de descarcare sau activare, unde exista, in e-mailul trimis de noi cand achizitionati un produs sau pe pagina noastra de instructiuni. Adresa pagini este https://www.neercsi.ro/descarca-instructiuni.
De ce nu am primit produsul?
Daca nu ai primit produsul in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii te rugam sa ne contactezi telefonic.
Verifica intotdeauna si in folderele SPAM sau Junk ale casutei postale de e-mail! La Gmail este posibil ca e-mailurile de la noi sa apara in sectiunea de oferte. Cheia de produs se afla pe factura in partea de jos.
Cat dureaza pana primesc comanda?
In medie, timpul de asteptare este intre 10 si 30 de minute in timpul programului de lucru. Acest timp de asteptare se poate schimba cand programul de lucru s-a incheiat sau cand numarul de comenzi este mai mare si nu reusim sa le finalizam in timp util. Nu iti face griji, niciodata nu dureaza mai mult de 24 de ore.
Se livreaza ceva fizic?
Livrarea produselor noastre se face exclusiv pe e-mail. Prin livrare se intelege furnizarea produselor achizitionate de dvs, direct in casuta dvs postala electronica (e-mail) insotite de instructiuni, link-uri pentru descarcarea programului(elor) si factura fiscala. Daca in viitor pe site-ul nostru vor exista produse cu livrare fizica, acest lucru va fi specificat in descrierea produsului.
Se ofera garantie?
Toate produsele digitale comercializate de noi au o garantie de 12 luni chiar daca conform politicii unor producatori garantia se ofera obligatoriu minim 3 luni de zile.
Garantia nu are legatura cu functionalitatea produsului. Cheile de produs sunt unice si odata activate, acestea raman activate pe termen nelimitat (cu exceptia produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp).
Garantia se ofera in urmatoarele cazuri:
Va trimitem o cheie gresita.
Va trimitem o cheie incompleta.
Va trimitem din greseala o cheie care a mai fost trimisa altui client.
Orice alta eroare umana produsa din vina noastra.
In aceste situatii garantie va inlocuieste cheia defecta gratuit.
In cat timp trebuie sa activez cheia?
Nu exista limita de timp, cheia se poate activa oricand.
Recomandarea noastra este sa il activezi in maxim 3 luni de la data achizitionarii.
Produsele noastre sunt RETAIL?
Majoritatea produsele comercializate de noi sunt retail. Produsele in a caror descriere nu exista cuvantul retail inseamna ca nu sunt retail.
Pentru a verifica cheia de produs pentru un sistem de operare, dupa activare se acceseaza: Command Prompt se introduce comanda slmgr -dli si o sa apara o fereastra cu mai multe informatii. Cele mai importante informatii care trebuie sa apara sunt: License status: Licensed, RETAIL channel, ultimele 5 caractere de la cheie sa corespunda cu ultimele 5 de la cheia de pe factura.
Toate cheile comercializate de noi se activeaza pe software-ul original al producatorului.
Primesc o factura proforma daca vreau sa platesc prin transfer bancar?
Te rugam sa ne contactezi daca doresti o factura proforma ca sa iti putem emite una.
Daca nu ai nevoie de factura proforma, primesti pe e-mail toate informatiile necesare pentru a efectua transferul.
Nu uita sa treci la mentiuni numarul comenzi pentru care efectuezi plata prin transfer bancar.
Daca se strica calculatorul pot muta cheia de produs pe alt calculator?
Doar cheia de produs pentru sistemele de operare si cheia de produs pentru aplicatiile office cu activare prin contul producatorului se pot muta pe alt calculator. Cheile de produs se pot muta pe alt calculator doar dupa ce au fost dezinstalate de pe primul.
Cat timp este valabila cheia de produs?
Cheia de produs este valabila pe viata si se poate folosi pe un singur calculator (cu exceptia produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp).
Va rugam sa cititi valabilitatea inainte de a efectua o comanda.
Cheia de produs se poate instala pe mai multe calculatoare?
Cheia de produs este valabila pe un singur calculator. Se poate reinstala de cate ori este nevoie pe calculatorul pe care s-a instalat initial.
Cheile de produs care sunt valabile pentru mai multe device-uri contin in descrierea produsului pentru cate device-uri sunt valabile.
Nu am putut sa activez cheia de produs ce pot face?
Incerca sa urmezi pasii din instructiuni si daca nu functioneaza, urmeaza procedura de activare prin telefon.
Daca am cumparat produsul gresit, pot sa-l returnez?
Cheile de produs sunt unice si odata ce sa furnizata, ea nu poate fi returnata.
Daca doresc sa cumpar mai multe chei de produs, se poate face un discount?
Pentru comenzi mai mari de 5 bucati se poate face discount.
Ce fac daca factura mea este gresita?
Daca factura este gresita ne contactezi si o modificam. De asemenea poti modifica datele tale de facturare din contul de client de pe site.
Daca nu gasesti raspunsul cautat in aceasta lista, te rugam sa ne contactezi.